Sunday 12 January 2014

pakej 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

hari ni saya nak kongsikan dengan anda pakej chocolate fountain 2014.insyaallah harga yang ditawarkan amat berbaloi dengan services n items.kalo xcaye ce korang cuba booking service kami..hihihihihihi.

alhamdulillah,chocolate fountain dari the joyfull booth da semakin mendapat tempat,ramai yang da booking dan bertanya,bagi saya itu semua rezeki allah.jika anda sekadar bertanya pon saya da ep sgt2 sbb at least sy tau ade org yg berminat ngan chocolate fountain ni.

so xyah nak membebel byk2,ni sy 'tepek' kan flyers tuk pakej 2014..
so pade sape2 yang nak adakan majlis lam mase terdekat ni leh pm saya,insyaallah saya akan bg feedback secepat mungkin.doakan saya sentiasa dimurahkan rezeki dan tuan puan juga dilimpahi rezeki dan rahmat dari NYA.

p/s: waaaaaaa mood sopan rini..

hihihihihihi,ok la tengtawan,c u next entries hokayyyy,adios amigossss:)

No comments:

Post a Comment